JÄVLAR

Det var nu cirka 763 år sedan jag skrev här. Inte konstigt! Jag har ju gått upp istället för att gå ner, äckliga jojo-efffekt.. Jag sitter i köket och är lat, har inte tränat sen förra veckan och gör ingenting på dagarna längre. Har helt tappat fokus, känner att jag vill komma igång igen, hur underbart vore det inte att kunna chocka alla när man kommer tillbaka till skolan att man har blivit smal som en sticka?
Lycka till säger jag bara, det är drygt två veckor kvar och jag är stor som en häst. Motivation är vad jag behöver, hur kunde jag ha det förut men inte nu? Varför har det bara försvunnit?  HJÄLP MIG.
Jag vill - men tror inte.
Nåja, allt har väl rätt till en ny början, så jag får börja här: Idag, nu! 
Dålig frukost, men om jag skiter i att äta mer under dagen så kanske det är en bra början iaf. 
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0