ner

Nu. NU. Det går bra nu. Jag har börjat igen. Det är det jag tror i alla fall. Klockan är halv sex och jag är hungrig. MEN jag känner inget sug efter mat. Jag kommer tillbaka till mitt gamla jag, det känns hysteriskt bra. Även fast det bara har gått en dag så känner jag att jag inte vill sluta. Jag kommer bara tänka på i sommar, skulle det inte vara underbart att för en gångs skull ha en snygg kropp när man ligger på stranden? För mig har det aldrig varit så, jag är den med den mulliga magen och tjocka lår. Jag vill inte vara det längre. Jag VILL förändra mig, helt. Det skulle kännas helt otroligt att kunna vara stolt över sin kropp när man ligger i bikini och solar bland alla hunkar. Jag skulle gissa att alla kvinnor (män också i o försig) älskar uppmärksamheten, när en snygg kille kollar in dig då känner man att man duger! (Patetiskt att jag känner så, men det gör jag i alla fall och jag kan itne ändra mina känslor för det). Man behöver ju självklart (!) inte vara smal för att duga, men jag känner att jag verkligen vill vara den som killar tycker är snygg och tjejer vill se ut som. Låter väldigt mellanstadiet nu men jag säger bara vad jag tycker, jag har aldrig fått den uppmärksamheten.

Åter till maaaaaaaaat.
På grund av att jag försov mig så hann jag inte äta någon frukost, vilket jag hade tänkt att göra.
Till lunch åt jag pastasallad med rostbiff i. Mycket gott, och jag åt bara halva portionen (kors i taket). Dock åt jag mörkt bröd till (inte något kors i taket den här gången) .
Och jag har inte ätit någonting sedan lunchen. Men snart ska jag äta middag. onyttig dessutom, ska kolla om vi har något nyttigt hemma man kan laga till istället, men jag tror inte att jag orkar det. Tunnbrödrulle.. hrmf... :/

/"ellinor" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0