Let's dance

Nu har jag ätit middag - för kanske en timme sedan. Jag åt inte mycket och jag blev inte för mätt! Men jag känner att jag har ätit fortfarande, det är lite jobbigt. men mycket bättre än att vara proppmätt i alla fall!

Det blev precis paus i Let's dance och jag var på väg upp för att hämta något att äta (av ren vana) men så kom jag ihåg, att jag inte gör sådant längre! haha. Att man kan glömma så lätt. Förut när jag var så duktig som jag är nu så drömde jag att jag åt godis och jag blev jätterädd och visste inte vad jag skulle göra, sen så blev jag sjukt lättad när jag vaknade. Ska det vara så? Ja, tydligen (;

Jag känner efter nu, och jag är inte hungrig, jag är ju törstig! Så nu ska jag gå och hämta ett glas vatten och fortsätta se den underbara programmet! ;D

/"ellinor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0