Hej gamla blogg..

Jaa, som det kanske har märkts har jag inte skrivit på 100 år, dock har antalet besökare chockerat mig lite.. visste inte att någon över huvud taget ville läsa det här längre.
Men som ni kanske förstår så har det inte gått så bra, julmat, julgodis, CHOKLAD. Det har blivit alldeles för mycket. Jag vet inte längre om jag trivs som jag ser ut, jag har inte gått upp allt jag har förlorat, men nära på. Skolan börjar snart igen och nu ska jag försöka ta det här på lite mer allvar. Imorgon ska jag gymma för första gången på evigheter, jag ska inte äta någon frukost innan, men sen när jag kommer hem kan jag ta en frukt eller äta en liten lunch eller så. För direkt när jag kommer hem ska jag sitta barnvakt i fyra timmar, så jag kommer inte hem förän tio på kvällen.. Jag hoppas att jag kan klara av hela dagen utan något godis, vilket det har blivit på TOK för mycket av nu. Jag håller även på att ändra min livsstil på ett annat sätt också. Jag ska inte längre dricka så mycket som jag gjorde förut, och rökningen ska jag lägga av med igen. Får hoppas att det går bättre den här gången!

Imorgon börjar det.. Bara att vänta och se. Hoppas det går vägen.

/"ellinor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0