get down - stay down

Nu jävlar. Jag har gått ner ett kilo till nu. Min kvällsvikt idag var 70.2 kg. Snart är jag under 70. kanske imorgon bitti? vem vet!
Jag hoppas det i alla fall! Jag har knappt ätit något alls idag. Å herregud vad jag känner mig duktig.
Till frukost åt jag ett kokt ägg, och till lunch åt jag mindre än en halv macka och drack cola light. sedan åt jag LITE omelett, för jag var tvungen, men jag slängde det sista eftersom mamma precis gick på toa så jag hann. sallad åt jag till. och efter middagen har jag druckit tre koppar grönt te.. haha

Jag tyckte verkligen att det var jobbigt i slutet av skoldagen, precis efter "lunch" jag kände att jag hade den där halva lilla mackan i magen och det fick mig att må illa. jag vill vara tom, HELT tom. Det är helt sjukt. Jag har börjat kolla på vad ALLT har för kalorier i. Jag fann mig kolla på det gröna teet om det fanns kalorier i, vafan, är jag dum eller? Men det är så jag måste göra. Det är jobbigt att äta något som har socker i sig. Jag tycker det känns vidrigt nu. Får se om det ändras tillbaka snart eller inte.

Jag vill bli SMAL!!!
Jag har en bok som jag klistrar in bilder på smala och snygga tjejer, och tjocka så jag ser hur jag inte vill vara (som jag ser ut nu) usch. bortbortbort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0