.

Jag har precis varit och lagat ett hål i min tand. Nu är min mun perfekt. Endast kroppen saknas.
Hela dagen har jag varit duktig, endast ätit ett ägg och en mandarin, men sen nu framåt kvällen när middagen ställdes på bordet så åt jag rätt mycket. dock var det en väldigt nyttig linssoppa med spenat och tomat i så det gör inte så mycket. Men det känns äckligt att vara såhär full i magen. Jag är inte mätt men jag känner att det ligger massa soppa där i som vill ut. Nu ser jag på top model - herregud vilka kroppar, speciellt fransyskan, SÅ snygg.

Imorgon ska jag styrketräna och springa tre km, får se om jag orkar göra det utomhus.. verkar inte så troligt, usch.

PUSS

Kommentarer
Postat av: agnes

åh hjärtat, perfekt är värdelöst! det finns inget perfekt. bara photoshopae modeller och dåliga självförtroenden

söt blogg.puss

2009-01-28 @ 12:48:52
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0