18/1

Idag har jag varit hyfsat duktig. Men jag känner mig ändå tjockare än någonsin. Jag vet inte varför. bara ätit nyttigt och tränat. Men fet, det är vad jag är. Nöjd över att jag klarar mig så bra är jag såklart, men det är inte tillräckligt. Idag vid middagen (nyttig, surkål) lade jag upp en liten portion på min tallrik, jag åt inte upp hela och den sista tuggan jag tog kändes outhärdlig, jag var tvungen att gå och spotta ut den. Jag vill inte äta mer! Men jag kan inte heller sluta, jag vill känna att jag har den där kontrollen över mig själv - att jag kan nå dit jag vill. Tänk att vara så smal att man skulle kunna pröva alla kläder, vilka som, och ALLA skulle sitta perfekt. Tänk att gå in i en affär och bara kolla om de har storleken xs. överallt! Det kommer kanske inte funka ändå för att jag är så lång, men i alla fall. Så snyggt med tjejer som är långa och smala, jag vill vara en av dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0