Också Dag 20

Hejhejhej! Alltså jag var bara tvungen att skriva ett till inlägg.
Det känns som att det var nyss jag började med den här bloggen, men det var ju 20 dagar sedan.. Men gud vad glad jag är att det funkar. Jag kunde inte förstå det själv, men i skolan igår sa min kompis som går i min klass att hon tyckte att jag ser mycket smalare ut än vad jag gjorde förut, och fatta glad jag blev då. Det var flera andra i klassen som hörde det och de instämde! Jag fattade verkligen inte att det här skulle funka. jag har till och med börjat träna bra, jag har gymmat två ggr den här veckan och idag gick jag ut på en promenad innan frukost. Och igår så hade jag på mig ett par jeans som jag brukade använda väldigt mycket förut eftersom de var de enda som satt BRA, och nu hänger de i knäna, låren och på rumpan, och jag kan dra ut dem jättemycket vid höfterna. Nu sitter jag här i mina acnejeans som jag inte kunnat ha förut för de skavde in i höfterna, nu gör de inte det längre!! De sitter underbart och jag kan ha en TIGHT tröja till på köpet, jag behöver inte längre skämmas över hur jag ser ut, och tack vare den här bloggen har jag kunnat gå ner fem kilo i vikt, jag väger nu 70 kg! Nu ska jag försöka gå ner lite till så jag kan trivas med mina stora fotbollslår också. Jag trivs i mig själv nu, det har jag inte kunnat göra förr. TACK!

'when you're here with me'

Kommentarer
Postat av: Angiiieeh

Vad kul att du lyckats! Din blogg peppar mig att börja gå ner i vikt också, tack <3

Två frågor bara ^^ Hur gammal är du? Och hur lång? Hoppas jag inte är påträngande O.o



Hoppas de fortsätter gå bra ^^

2008-10-26 @ 09:34:24
Postat av: QueenS

Keep up the good work :)

2008-10-26 @ 10:06:49
Postat av: "ell

Åh tack så jättemycket, bara att ni skriver så där gör mig på ännu bättre humör! :D



Jag är 17 år och 178 cm lång, det är ingen fara, du är inte påträngande! (:

2008-10-26 @ 13:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0