Dag 9

Idag känner jag mig riktigt jävla tjock, har skitmycket plugg och mår allmännt skit. Tack!

Fyfan jag orkar inte vara sur hela tiden, jag måste komma igång med träningen igen, som jag hade gjort förut. Då var jag duktig och tränade flera gånger i veckan, nu blir det sjukt sällan! Jag måste komma igång nu! och mitt mål för idag klarade jag inte heller, jag åt lunch även fast jag hade kunnat vara utan, jag åt den för jag visste inte vad jag skulle säga till min kompis som ville äta med mig.. Det är så svårt!

Matdagbok 14/10 - Dag 9

Frukost: Ett glas juice

Lunch: Vegetarisk buffé igen

Middag: Mycket svamp-paj. DÅLIGT!!!

Mål för imorgon: Eftersom det är en så sjukt lång dag imorgon så kan jag inte hoppa över lunchen, jag kan dock välja att inte äta så mycket och kanske på så vis hoppa över middagen och äta frukost för en gångs skull. Jag tror det skulle vara bra. Jag prövar för imorgon: Frukost en macka och ett glas juice, lunch och en eller två frukter till middag! Det är en bra grej. Det ska jag pröva imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0