Dag 8

Det känns uttjatat att skriva såhär dag efter dag efter dag, men det hjälper mig liksom. Men en sak som jag har märkt nu de senaste dagarna är att jag är jävligt trött och irriterad och sur. Jag vet inte om det har något med detta att göra.. Eller så är det bara vanlig PMS. Det känns också som att jag nu har stannat i vikt, men jag vet inte det heller eftersom det bara har gått en dag sen jag vägde mig. Jag känner mig inte inspirerad till att göra någonting, jag vill bara släppa allt och sova i en månad, utan skola, och jobbiga människor. Men nu är det som det är och det är bara fortsätta kämpa.

Matdagbok 13/10 - Dag 8

Frukost: Ett glas juice

Lunch: Kyckling- och spenatlasagne

Middag: Rester från gårdagens middag

Mål för imorgon: Juice till frukost, en frukt som lunch + vatten, och lite middag. Nu vill jag gå ner mycket! Jag har haft en dålig dag känner jag.  


Och nu ska jag iväg till ett ställe där det äts kakor och bullar och tårtor och så jävla goda saker som jag bara får sitta och lukta på, vilken jävla plåga. Fyan vad jag är sur idag!


'every now and then I fall apart'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0