Dag 7

Idag var det den sista dagen på det projekt jag börjat med, men jag vill inte sluta här, nu när jag har kommit så långt. Jag vil fortsätta, alltså tänker jag göra det på samma sätt som jag har gjort nu. Jag har varit i stan idag och träffat en kompis, vi skulle fika och eftersom jag inte vill säga att jag inte äter sötsaker så blev det bara te och "jag är inte så sugen just nu" även fast jag skule kunna döda för en blåbärspaj.

Matdagbok söndag 12/10 - Dag 7

Frukost: Ett glas juice

Lunch: Grönt te och lite mörkt bröd + ett äpple lite senare

Middag: Kycklinggryta, vääääldigt onyttig. Men men, hoppas det inte syns, nu får jag skärpa mig lite mer.

Mål för imorgon: Fortsätta som jag har gjort den här veckan så kan man ju alltid hoppas på i alla fall ett kilo till!

Det är SÅ kul att jag har gått ner cirka 2-3 kg under den här veckan. Och det är sjukt att det gick så fort, jag prövade ett par av mina acnejeans som var lite för taighta i höfterna och nu sitter de perfekt! De skär inte in över huvud taget! Helt underbart, jag vill gå ner så de sitter lite pösigt, det är då man känner sig duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0