Dag 6

Igår var det dag sex. Jag klarade mig väldigt bra faktiskt, förutom lite öl och groggar på kvällen men men. Jag känner mig mer och mer fräsch för varje dag som går! Jag älskar det här verkligen. Snart har jag klarat en vecka, då ska jag köra på en vecka till! Det enda som var dåligt igår var att jag inte höll mitt mål för gårdagen, jag rökte, och inte lite heller. Aja..

Matdagbok lördag 11/10 - Dag 6

Frukost (12.30): Ett glas juice 

Lunch: Ingen, jag kollade på film och glömde bort tiden

Middag: Rester från älggrytan

På kvällen: Två groggar och en öl

Mål för idag: Skriva blogg innan jag går och lägger mig, somna tidigt (kommer inte gå bra), inte äta lunch för tidigt och inte middag för sent eftersom jag precis har ätit min frukost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0