Dag 5

Nu har jag glömt att skriva igår, eller jag hann inte för jag satt inte vid datan. Men nu skriver jag om igår då..
Jag gjorde det helt okej tills kvällen kom, illaa... aja, hinner inte skriva mer än matdagboken. Men jag har en positiv grej också! Jag har blivit smalare runt midjan! :D

Matdagbok 10/10 - Dag 5

Frukost: Ett glas juice

Lunch: Vegetarisk mat på restaurang

Middag: panerad fisk med potatis och sallad

Efter middagen: Lite öl, inte mycket dock. och ett glas cola (!) damn och massa cigg, ILLA SOM FAN

Mål för imorgon (idag egentligen): har redan "ätit" frukost, ett glas juice som vanligt. Men ja, det främsta målet är väl att inte röka.. :/

'life goes on'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0