Dag 4

Ohoj!
Idag har varit en lång dag. ingen motion heller, det var ju inte det bästa.. Något som är bra är att jag har gått ner ca 0.5 kg! Det är ju helt otroligt faktiskt. Jag har precis ätit middag och har inte ätit sedan lunch som var klockan 11. Galet att jag inte har blivit så hungrig, kroppen är då en konstig mekanism. Och jag åt inte mycket heller, är stolt över mig själv faktiskt.. :)

Matdagbok 9/10 - Dag 4

Frukost: Ett äpple

Lunch: Lite icke-god fiskgryta, ett knäckebröd och sallad

Middag: Älggryta med potatis

Mål för morgondagen: Jag ska äta på en buffé imorgon så jag får försöka att inte äta alldeles för mycket av den goda vegetariska maten som serveras där. Kommer bli svårt eftersom det är så himla gott!

' All my senses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0