Dag 3

Idag har jag inte varit fullt så duktig, jag känner mig lite äcklig.. Jag sitter här nu i färgat hår, det blir rött igen, jag gillar det.
Jag har inte så mycket att skriva så jag går in på matdagboken direkt.

Matdagbok 8/10 - Dag 3

Frukost: Ett glas juice

Lunch: Vegetarisk pastasallad på Sandy's med fullkornsbröd (inte så bra)

Middag: Medelhavsburgare med zuccini

Under bion (patrik 1,5!!): En bonaqua och en godisbit av mammas gott och blandat

Mål för imorgon: Samma frukost som vanligt, liten lunch och liten middag, lämna en liten bit kvar på tallriken också för att visa att jag kan stå emot att glufsa i mig allt.

'standing in the cold rain, feeling like a clown'

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är det att gå runt och vara hungrig hela tiden? för du blir väl inte mätt på det där, eller? undrar bara om man inte tänker på mat hela tiden när man vet att man inte ska liksom..

2008-10-09 @ 14:46:50
Postat av: "ell

Det var det jag verkligen trodde att jag skulle göra, men grejen är att jag inte är hungrig.. det är så sjukt konstigt, men jag är inte det. Men aa, jag hoppas verkligen att det här funkar nu så det inte går helt åt helvete liksom.

2008-10-09 @ 19:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0