Dag 24

Ojojoj.. idag har jag varit duktig, duktig. inte tränat dock (DÅLIGT), den enda "träning" jag fått idag är en 30 min promenix med en kompis och en runda på stan.
jag sitter här packad och klar, nu är jag redo att åka! Har växlat pengar och köpt en tight klänning som sitter niiice! yesss snart ska jag gå upp igen. Ska åka hemifrån 04.30 känns bra!

Matdagbok 29/10 - Dag 24

Frukost: En mandarin och ett plommon

Lunch: Ingenting, var inte hungrig

Middag: Onyttig felixpyttipanna med ägg och rödbetor

Övrigt: Två koppar te och ett glas juice, kommer inte ihåg när

Mål för imorgon: Jag har inget mål, jag ska iväg nu till på söndag så det blir inget skrivande tills dess. Men kom tillbaka då va :D

'the last bus is long gone'

Kommentarer
Postat av: Bella

haha jävla egocentris människa du e asså, man ba garvar när man läser din blogg.

2008-10-31 @ 11:07:56
Postat av: Bella

"jag slutar äta helt och tränar skitmkt, yeeey jag går ner i vikt" dvs du kissar ut all jävla vätska i din kropp. du e fan underbar, sånna som du jag skulle kalla för ig barn som gör allt för att se snygg ut. Klockrent gumman, fortsätt så för du ger mej ett gott garv!

2008-10-31 @ 11:09:24
Postat av: "ell

"sånna som du jag skulle kalla för ig barn"



Jag kan inte säga att jag håller med om dig på den här punkten för visst är jag godkänd, mer än så. Jag förstår inte riktigt kopplingen mellan min blogg och skolan, men visst det kanske fanns någon baktanke.

Tack för att du delade din åsikt!



PS. det heter IG-barn. Särskrivning - ajabaja!

2008-11-02 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0