Dag 23

Jävlar alltså, allt börjar fucka.. men alltså jag har en liten plan här. jag ska åka bort nu på höstlovet.. och aa, man kan väl säga såhär att det inte kommer bli en så nykter resa.. det menas med mycket öl = många kalorier.. Jag tränade idag och jag kände att det inte gick lika bra som de andra gångerna. Men imorgon ska jag ut och springa innan jag åker iväg i alla fall. Jag får köra på en äta-lite-dag imorgon.

Matdagbok 28/10 - Dag 23

INGA KOMMENTARER... Så jäääävla mycket känns det som, USCH

Mål för imorgon: aa, det blir att tänka på att det inte ska sluta som idag, jag måste komma tillbaka in i de gamla vanorna. Tvinga mig att inte lyssna på magen.. Nu eftersom jag skriver det här måste jag ju hålla det. kommer bli svårt, döm mig inte om jag misslyckas som idag, jag har isåfall redan gjort det själv.. :/

Nej fan, Nya Friska Tag! :)

Och tack förresten för alla fina kommentarer som ni har lämnat! <3

'Lights will guide you home'

Kommentarer
Postat av: Angiiieeh

Jag vet att du klarar de, alla har dåliga tider men kämpa på som kommer det gå bra igen :)

Men du kanske skulle testa att köra en äta-någorlunda-mycket-dag för att få igång ämnesomsättningen och bli mer peppad? Hungern ökar typ suget efter mat.. Och sen måste jag tacka dig för att du skriver denna blogg, du har peppat mig så jag har gått ner 1,5 kg! Och mycket mer ska de bli!



Fortsätt kämpa! :)

2008-10-29 @ 12:08:49
Postat av: "ell

Tack :D

Idag har gått mycket bättre också, ska skriva ett inlägg nu! (:

och det är så himla kul att lilla jag kan peppa andra till att göra samma sak!

Du kommer klara det galant!

2008-10-29 @ 18:35:16
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Följ gärna min fotoblogg.

Följ den gärna via bloggkoll.se :)

2008-10-29 @ 18:39:53
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0