Dag 20

Jag tror att det är dag 20 nu, jag har inte skrivit ngt alls de senaste två dagarna.. i torsdags var jag tvungen att plugga till ett prov, och igår hann jag inte heller vara inne på datorn. Idag så ska jag hem till min kompis och äta middag. Därför ska jag inte äta någon lunch nu. Får se hur det går och får se om vi drar ut efteråt.. SÅ skönt med lov nu förresten!

Matdagbok 25/20 - Dag 20

Frukost: Två knäckebröd med kokt skinka och paprika

Middag: Det vet jag inte, typ rullad lasagne :P haha men det verkar sjukt gott! :)

Mål för imorgon/idag: Inte för mycket middag, men inte så det verkar otrevligt heller.. Och imorgon så vet jag inte ens vad jag ska göra.. Jag tror att jag ska ha filmkväll med en kompis och då kommer jag nog kanske äta ngt snask, så ingen middag för mig då.. :P

'how can I even try to go on'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0