Dag 2

Nu är det andra dagen, jag har varit väldigt duktig idag faktiskt. Nu gäller det bara att inte äta något mer, eftersom jag redan har ätit middag. Inget mer för idag alltså! Det bästa är ju att dricka vatten när man känner sig hungrig eller sugen på något, jag gör det nu förtiden. Idag hade vi orienteringstävling och jag var jätteduktig och tog ALLA kontrollerna. Alltså har jag fått mitt träningspass för idag, jobbigt fast roligt. En glad nyhet igår var dock att jag inte alls vägde 77 kg, jag vägde 75,2 kg. Nu ska jag vänta lite och väga mig ikväll igen, efter en helkväll med ugly betty och desperata husfruar.

Matdagbok tisdag 7/10 - Dag 2

Frukost: Två små glas juice

Lunch: En pastasallad

Middag: Totrellini och sallad

Och massa vatten har jag druckit också! Jag känner mig inte ens hungrig.

Mål för morgondagen: Juice eller en frukt till frukost, något nyttigt till lunch (inte för mycket), det är svårt att bestämma över middagen eftersom det är mina föräldrar som gör den, men inte för mycket middag. Jag hoppas att jag kan komma ut och springa lite efter skolan också, men jag börjar 8.30 och slutar 17.00 och är alltid så seg efter skolan på onsdagar, så jag får se imorgon hur det blir.

I hate these consequences

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0