Dag 17

wöuwöuwöu... nu är det galet.. en kjol som jag hade som midjekjol förut är STÖRT stor. jag kan ha den på höften typ (och det är inte något stretchtyg!!) jag är coooooool! Även fast jag var tvungen att äta middag idag så känner ja mig nöjd, jag tog världens minsta portion, tog några små tuggor och spred ut maten över tallriken, mina föräldrar märkte inte ens! haha skitbra :D

Matdagbok 22/10 - Dag 17

Frukost: Ett glas juice och ett äpple lite senare

Lunch: Lasagne (+ kikärtor)

"Middag": Älg- och ölgryta med potatis

Mål för imorgon: Jaa.. det blir väl som idag då, men jag ska kanske gå och träna igen då, det var ju så himla skönt igår!  Så jag ska försöka pallra mig till gymmet imorgon efter skolan

'forever, is that really enough?'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0