Dag 16

Gud vad jag tycker att det är skönt att skriva här, jag bryr mig inte om folk inte vill läsa detta, det är bara så ortoligt givande för mig! Jag mår så mycket bättre nu än vad jag har gjort förut. Tack fina blogg! Jag har varit äckligt underbart duktig idag!Jag har tränat idag! och inte ätit mycket heller :D även fast lunchen kanske inte var så nyttig.. hehe

Matdagbok 21/10 - Dag 16

Frukost: En mandarin

Lunch: skaldjurspastasallad

Middag: En mandarin

Jag är braaaaaaa!!! :D (Jag har iofs ätit två halstabletter idag också haha)

Mål för imorgon: Jag vet inte vad jag ska skriva här, det känns inte som att det kommer bli mycket bättre än vad det var idag, men man kan ju alltid hoppas! :) Jag kör på samma frukost så blir det bra (:

'she's lost control'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0