Dag 15

Åhohj. Jag har idag varit i skolan och herregud.. jag klarar inte av det här, idag känner jag att jag börjat falla tillbaka i gamla vanor. Men jag måste hålla mig, jag har ju lovat att inte äta någon middag idag ju! Men FAN, vi ska ju ha middag med några kompisar idag.. Jag vet inte vad jag ska göra.. om jag hade kommit ihåg det hade jag väl kunnat skippa frukosten eller lunchen.. ååååh, jag måste verkligen skärpa mig. jag kan ju iofs säga att jag har ätit hemma.. men då blir de ledsna eftersom de har lagat mat så fint. Men om jag bara äter sallad kanske ingen märker..

Matdagbok 20/10 - Dag 15

Frukost: müsli med mild lättyoghurt

Lunch: Zucciniburgare och loka

Middag: Ej ätit än, får se om jag klarar att hålla mig.. Hoppas jag gör det..

Mål för imorgon: Jag kommer säkert inte kunna smita från middagen imorgon.. Eller om jag ska gymma imorgon kanske och säger att jag äter efteråt eller ngt.. jag kan nog ljuga ihop något..

'Life's a bitch'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0