Dag 11

Idag har jag verkligen pluggat HELA dagen. prov imorgon. hoppas det går bra... Men iaf, därför är jag skittrött och skriver lite snabbt här. Jag hade tur vid middagen, för mamma är inte hemma och pappa skulle ut på promenad så jag sa att jag åt middag med min syster vilket jag inte gjorde. dock hade papi köpt vindruvor som jag åt kanske några för många av, men vafan.. 10 st eller ngt, haha. Dirr till matdagboken nu då.

Matdagbok 16/10 - Dag 11

Frukost: Två knäckebröd med ost och paprika, ett glas juice

Lunch: Köttfärsbiff med potatis och sallad + två knäckebrödmackor (utan pålägg)

Middag: ~10 vindruvor och två koppar grönt te

Mål för imorgon: Samma som idag, vet inte riktigt om det är ngt speciellt mål. Hoppas jag inte tvingas äta hemma.. kan säga att jag ska ut tidigare imorgon eller ngt. "Äter" hos en kompis kanske.

en mening jag såg igår som var lite rolig:
'magen kurrar inte, den ger dig applåder'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0