Dag 10

SHIT asså, 10 dagar.. galet. Men hallå det verkar som att den där nya metoden är bättre!! Jag är faktiskt pigg och glad idag, även fast vi har haft prov och skit :) Jag sitter just nu och äter min "middag" eller vad man nu ska kalla ett litet rött äpple :P Och jag tog det bara eftersm jag sa att jag skulle göra det, jag är egentligen inte ens hungrig nu :D hihi
En annan grej till att jag är glad kanske också är att jag är käääääääääääär! eller njaa, men typ :)

Jag har börjat tugga massa tuggummin, det kanske inte heller är så bra? Eller? :/

Matdagbok 15/10 - Dag 10

Frukost: En macka med ost och gurka och ett glas juice

Lunch: En pastasallad med kycklingbitar

Middag: Ett äpple

Mål för imorgon: Göra som jag gjort idag, det är ju fettbra ju!! :D Jag har dock inte vägt mig, Vågar inte riktigt.. Jag gör det imorgonkväll så skriver jag in det då.

Adjösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0