Bra dag

Jag har idag börjat komma in i mina braiga vanor igen. Jag sitter här och äter en morot som är så god! Nu får jag ju bra syn också höhö. Jag känner att jag har gått upp i vikt på min resa, men nu så fan ska jag gå ner allt igen. Jag har inte vågat väga mig efter veckan.. Det sämsta är att jag typ har börjat med rökningen lite halvt igen, men det är sån som händer. Nu ska jag se på valvakan med filip och fredrik och se om det blir republikanskt eller demokratiskt styre i världens enda stormakt.

Matdagbok 4/11

Frukost: En clementin och yttepytte lite juice

Lunch: Stekt abborre (jag åt bara upp drygt halva portionen GRYMT)

Middag: En halv salami-/briemacka och två koppar te

Framåt kvällen: En kopp te till och en morot (nyss)

Mål för morgondagen: Klara den ännu bättre än jag gjorde idag. Äta mindre och långsammare.

Jag var och tränade idag också, jobbigt F&S-pass.

'jag möter din blick för en sekund och genast går rösten förlorad'

Kommentarer
Postat av: ME

Åh vad duktig du är, vill också gå ner massa i vikt och känna sig smal. Men jag har tänkt på en sak, du äter onyttigare till middag? Och skippar lunch och sånt, varför det? på kvällen förbränner man ju mindre. Men vad skönt att känna att man är duktig och sådär tom för att man inte har all äcklig mat i sig, jag vill också komma in i sådana vanor igen <3



lycka till i framtiden :) och ät inte FÖR lite det är ohälsosamt och skadar ämnesomsättningen

2008-12-19 @ 19:33:35
Postat av: "ell

Ja, det är verkligen den bästa känslan!

Varför jag äter onyttigare på kvällen är för att jag fortfarande bor hemma (är 17 år) och kan därför inte bestämma över vilken mat det blir. Nu har jag dock bestämmt mig för att försöka ta en matdag i veckan så jag kan bestämma vad det blir till middag. (:

2009-01-04 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0